نکات مهم برای خرید روکش صندلی ماشین

۴۳۰ بازديد


در ایران معمولاً پس از خرید خودرو به دنبال روکش صندلی می‌روند، هرچند برخی افراد به این کار اعتقادی ندارند. تا حدودی می توان گفت که خرید روکش صندلی سلیقه ای است و ممکن است نیازی به تهیه آن نداشته باشید.

اما همین افراد پس از مدتی روکش صندلی ها را نیز خریداری می کنند، زیرا روکش های اصلی نیز ممکن است آسیب ببینند و جدا از کسل کننده بودن نمای داخلی خودرو، به نوعی روکش نیاز دارند.

طراحی بیرونی خودرو بسیار مهم است و زیبایی آن یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید است. اما مهمتر فضای داخلی است، زیرا راننده تمام وقت خود را در داخل کابین می گذراند. با توجه به اینکه طراحی داخلی اکثر خودروهای داخلی کمی خسته کننده است، شاید بتوان با استفاده از روکش صندلی جذاب آن را زیباتر کرد. این مورد برای خودروهای وارداتی کمی متفاوت است زیرا اکثر آنها به صندلی‌های چرمی مجهز هستند و ظاهر قابل قبولی دارند، اما با این حال می‌توانید برای نگهداری بهتر، روکش صندلی‌های یکسانی را برای این خودروها خریداری کنید.

با تمام این توضیحات، اگر ایده خرید روکش صندلی خودرو به ذهنتان می رسد، بهتر است اخبار منتشر شده را در ادامه این گزارش دنبال کنید. برای خرید روکش صندلی باید به نکات زیادی توجه کرد و معمولا افراد در هنگام انتخاب به خصوص در مورد نوع پارچه دچار سردرگمی می شوند.

انتخاب پارچه

اگر به یک فروشگاه روکش صندلی ماشین مراجعه کنید، اولین سوالی که از شما می پرسند این است که چه نوع ماشینی دارید و به دنبال آن لوازم جانبی در نظر گرفته شده است. به طور کلی، مواد اثاثه یا لوازم داخلی در سه دسته قرار می گیرند: چرم، پارچه یا ترکیبی از این دو. خوب است ابتدا به سلیقه شخصی خود توجه کنید، اما بد نیست مزایا و معایب هر نوع صندلی را بدانید. به طور کلی روکش های چرمی جذابیت بیشتری نسبت به پارچه دارند و به خصوص اگر خودروی خارجی داریم بهتر است این نوع روکش را انتخاب کنیم. روکش های چرمی نازک هستند و به راحتی تمیز می شوند. اما مشکل آنها تحمل سرما و گرمای زیاد و همچنین نگهداری است. برای اینکه روکش های چرمی شکسته نشوند، باید آنها را واکس بزنید، بنابراین - پول خرج کنید.

در طرف مقابل روکش های پارچه ای قرار دارد که یکی از مزیت های اصلی آنها تنوع رنگ بیشتر نسبت به مدل های چرمی است. اگر بخواهیم دوام روکش های چرمی را به طور کلی با پارچه مقایسه کنیم، مدل های پارچه ای وضعیت بهتری دارند. یکی دیگر از مزایای این نوع روکش ها این است که در هنگام نشستن روی آن ها مانند مدل های چرمی عرق نمی کنید. با این حال، هنوز هم می توانید در انتخاب بین چرم و پارچه احساس راحتی کنید.

اگر هنوز در این وضعیت هستید، گزینه دیگری وجود دارد. بهتر است چرم و پارچه را انتخاب کنید. این نوع لباس معمولاً در پهلوها چرم و در وسط آن پارچه است. بنابراین نیازی به مراقبت خاصی از پوست ندارید.

انتخاب رنگ

حالا که مرحله انتخاب نوع پارچه را پشت سر گذاشته اید، باید به سراغ انتخاب رنگ بروید. یکی از مواردی که در انتخاب رنگ باید به آن توجه کنید، رنگ کمربندهای ایمنی است. البته این بیشتر مربوط به مدل های وارداتی و مدل های اسپرت است. اما در مورد خودروهای داخلی نیز می توان از رنگ تریم درها و داشبورد الهام گرفت. در این صورت می توانید رنگ مقابل یا همان رنگ را انتخاب کنید که بستگی به سلیقه شما دارد.

چه چیزی را می توانید فراموش کنید

یکی از مواردی که ممکن است در هنگام خرید به آن توجه نکنید، نوع نصب روکش صندلی است. معمولاً روکش های صندلی بسته به نحوه نصب آن ها، انواع مختلفی دارند. برخی از روکش ها به صورت کشسان و برخی دیگر با استفاده از چسب یا زیپ نصب می شوند. اکثر پوشش های موجود در بازار انعطاف پذیر هستند. اما اگر بتوانید یکی با زیپ پیدا کنید، برنده شده اید. باز و بسته شدن پوشش زیپی بسیار آسان تر است. و در صورت کثیف شدن به راحتی می توانید آن را بشویید. اگر خودروی وارداتی است باید به یک چیز دیگر یعنی سیستم ایربگ صندلی ها توجه کنید. اگر خودروی شما دارای این سیستم است برای جلوگیری از باز شدن کیسه هوا باید روکش مخصوص صندلی نصب شود.

چگونه رابطه جنسی خوب را تشخیص دهیم؟

همه این مواردی که شما شناسایی کرده اید، شما را به مکان مهمی برای شناخت خوب رابطه جنسی هدایت می کند. فقط می توان گفت که بهتر است کوک های کوچک انتخاب کنید و با دست زدن به پارچه می توانید از کیفیت متریال آن مطلع شوید.

مشاهده ادامه: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/ایرانخودرو/روکش-صندلی-سمند/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.