آنزیم درمانی چیست؟ (دوره آموزشی اختصاصی آنزیم درمانی)

۴۳۴ بازديد
آنزیم درمانی
یکی از مواردی که امروزه برای تقویت و بازسازی مو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، آنزیم تراپی مو می باشد که یکی از خدمات جدید در این زمینه محسوب می شود و این روش به تازگی ایجاد شده است و در واقع پروتئینی وجود دارد که باعث اختلال در مو می شود. ریشه فولیکول می شود و باعث طاسی می شود، بنابراین متخصصان بر این باورند که وجود یک آنزیم متمایز باعث فعالیت بیشتر فولیکول مو به نام پروستاگلاندین D2 می شود. سطح آنزیم در مناطقی با موهای نازک بیش از سه برابر بیشتر است. طبق تحقیقات، افراد طاس دارای سلول هایی برای ایجاد و رشد مو هستند، اما نوعی آنزیم از این امر جلوگیری می کند. در این مقاله سعی کرده ام شما را با روش های آموزشی، فواید و کاربردهای آنزیم درمانی آشنا کنم پس با من همراه باشید.
آنزیم درمانی چیست؟ (دوره آموزشی ویژه آنزیم درمانی).
آنزیم درمانی چگونه کار می کند؟
امروزه دانشمندان محصولاتی ساخته اند که می تواند فعالیت این نوع هورمون را متوقف کرده و در واقع مانع از آن شود، شما می توانید به راحتی این خدمات را در سالن ها و سالن های زیبایی انجام دهید تا موهای خود را به طور طبیعی رشد دهید.برای این کار باید موهای واقعا نازک را تقویت کنید. . درمان های آنزیمی مانند سایر درمان های مو باعث تقویت ریشه و رشد مو می شود و یکی از رایج ترین روش های مراقبت از مو، جلوگیری از شکستگی مو است.
همچنین بخوانید: علل خارش پوست (علل و درمان های خانگی و روش های پیشگیری)
درمان آنزیمی مو به زبان ساده
عملی که منجر به رسیدن مواد و پروتئین های قوی به مو می شود، درمان نامیده می شود. درمان انواع مختلفی دارد که بهتر است برای انتخاب درمان مناسب موهای خود از متخصصان استفاده کنید و حتی اگر موهای قوی و سالمی دارید، می توانید به طور مرتب دو یا سه بار در سال با محصولات اصلی و زیر نظر مو از موها دوری کنید. یک آرایشگاه خاص اگر موهای شما آسیب دیده است و شامل دو شاخه شدن، شکستگی و غیره است، باید درمان هدفمند را انجام دهید و تمام مشکلات موهای خود را برطرف کنید.
انواع درمان های مو چیست؟
انواع مختلفی از درمان های مو مانند درمان آرگان، خاویار درمانی، درمان با کره، درمان بوتاکس، درمان پلکس و غیره وجود دارد. اگر ریزش مو زیاد دارید اولا مشکل ژنتیکی نیست، اگر طاسی ژنتیکی است ابتدا باید با پزشک خود مشورت کنید و سپس از محصولات مراقبت از مو مانند مواد معدنی و ویتامین ها استفاده کنید. و حاوی انواع نرم کننده ها و پروتئین های مرطوب کننده است که به عمق مو نفوذ کرده و مواد معدنی مورد نیاز مو را تامین می کند. .
توصیه های مهم برای مراقبت، تقویت و رشد مو
ابتدا باید موهایتان را با آب گرم بشویید و البته نباید از آب خیلی داغ روی موهایتان استفاده کنید زیرا موهایتان را خشک می کند.
قبل از خشک کردن و فر کردن موها، از محصولات مراقبت از مو استفاده کنید تا حس خوبی به آن ها بدهید.
همچنین بخوانید : دارو برای پوست خشک در زنان مسن
همچنین برای اینکه موهای خود را همیشه مرطوب نگه دارید و از خشک شدن آن جلوگیری کنید باید از روغن بادام، زیتون، نارگیل استفاده کنید و پوست سر و موهای خود را ماساژ دهید و با حوله بپوشانید و بگذارید نیم ساعت روی سر بماند و سپس . با شامپوی ملایم و آب سرد بشویید.
آموزش تخصصی آنزیم درمانی
یکی از راه های جدید برای ترمیم و ترمیم موهای آسیب دیده و دکلره شده، آنزیم درمانی است. به این ترتیب می توانید موهای آسیب دیده خود را با جدیدترین دستگاه ها بررسی کرده و میزان آسیب آنها را مشخص کنید. هر کاری که روی مو انجام شود و مواد و پروتئین های تقویت کننده را به عمق مو وارد کند، درمان نامیده می شود و با آنزیم تراپی می توان از موخوره جلوگیری کرد.
من اینجا هستم تا با استفاده از بهترین روش‌ها با حرفه‌ای‌ترین محصولات در صنعت، به رشد طبیعی موها و تقویت موهای ریز آسیب دیده در اثر سفید کردن کمک کنم. درمان آنزیمی می تواند ریشه و رشد مو را تقویت کند و یکی از محصولات مراقبت از مو است که باید برای جلوگیری از ریزش مو استفاده شود.
روش های مدرن صاف کردن موها نیازی به قرنطینه ندارند. لازم نیست محصولات کراتینه قدیمی و بی کیفیت را به مدت 3 تا 4 روز در موهای خود بگذارید یا چندین روز آن را اتو کنید. در این روش موهای شما پس از اتمام کار در همان روز شسته می شود و در یک جلسه و در پایان کار می توانید نتیجه را مشاهده کنید.
همچنین بخوانید: درمان کلاژن برای پوست و مو (درباره درمان کلاژن)
فواید آنزیم درمانی
ترمیم مو
صاف کننده مو
نرم کننده مو
پاراگراف را بازیابی کنید
ترمیم موهای آسیب دیده
تعمیر سیرک
خشکی را از بین می برد.
استفاده از درمان آنزیمی
قرمزی ناشی از سایر تانگوها را از بین می برد، پوست قرمز و صورتی را از بین می برد و پوست آسیب دیده را التیام می بخشد، این تکنیک ها می توانند به راحتی برای آرایشگران مبتدی و مشتاق استفاده شوند.
پروتئین درمانی
این روش با استفاده از محصولی انجام می شود که دارای پروتئین بوده و موهای شما به راحتی آنها را جذب می کند و اغلب برای تقویت و ترمیم کراتین استفاده می شود. می توانید محصولات پروتئین درمانی را از فروشگاه های بهداشتی و آرایشی خریداری کنید و درمان را در خانه انجام دهید.
پلکس درمانی
پلکس تراپی یکی از بهترین روش هایی است که به مراجعه کننده این اطمینان را می دهد که در سالن های زیبایی زیر نظر متخصص می تواند موهای خود را در هر رنگی از مشکی تا شرابی و حتی روشن ترین رنگ را پاک کند. آنها بیشتر خانم هایی هستند که به سلامت موهای آسیب دیده خود اهمیت می دهند و می خواهند موهای خود را ترمیم کنند تا بتوانند با خیال راحت رنگ موهای خود را بدون آسیب رساندن به رنگ مورد نظر خود تغییر دهند.
خاویار درمانی
خاویار تراپی یکی از روش های درمانی مو است که می توانید از همان جلسه اول تاثیرات آن را مشاهده کنید. خاویار حاوی اسیدهای آمینه، پروتئین، اسیدهای چرب، ید و عناصر کمیاب است که مو و پوست سر را ترمیم می کند. در خاویار ماده ای به نام گلوکولیپید وجود دارد که مواد موثره چربی است و همچنین مشتقات کاتیونی موها را نرم و براق می کند و گره ها را از بین می برد.
آنزیم درمانی چیست؟ (دوره آموزشی اختصاصی آنزیم درمانی)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.