مزایا و خطرات استفاده از ساعت شنی

۴۸۱ بازديد


بسیاری از افراد از ساعت شنی برای فرم دادن به کمر و ایجاد ظاهری جذاب استفاده می کنند. در واقع این سلاح ها نوعی کرست هستند که با گذشت زمان تغییر کرده و پیچیده تر شده اند. در این مقاله کارمادیو تصمیم گرفتیم تا شما را با تفنگ منحنی، مزایا و معایب استفاده از آن آشنا کنیم، پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ساعت شنی چیست؟

استفاده از شلوار جین توسط زنان پانصد سال پیش آغاز شد و هنوز هم بسیاری از مردم از شلوار جین استقبال می کنند. طراحان لباس هر روز سبک ها و طرح های جدیدی خلق می کنند. گانس در واقع نوعی لباس زیر است که از چند میله آهنی انعطاف پذیر و پارچه ضخیم درست می شود. تفنگ ها به دلیل دوام معمولا از لاتکس و میل تفنگ ساخته می شوند.

تفنگ ها معمولاً برای کمر طراحی می شوند و با برخی زوایا یا بند بسته می شوند. شلوار جین قوی و محکم است و عملکرد آن این است که بدن شما را از زیر سینه به سمت باسن حرکت می دهد و به بدن شما حالت ساعت شنی می دهد و در نهایت سینه و باسن شکل برجسته تری به خود می گیرند.

هنگام خرید تفنگ ساعت شنی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

الگو و نحوه بستن آن

رنگ مناسب را انتخاب کنید.

به اندازه ساعت شنی دقت کنید

توانایی و دقت شستشو بستگی به نوع مواد دارد

انواع تفنگ شیشه ای ساعت

سلاح ها انواع مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به کاربرد و سلیقه خود سلاح مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

سلاح کمربند دار

این شلوار جین بنددار و کشدار است تا از طریق بند کمر به تن شما برسد. شلوار جین پاره را می‌توان به تنهایی پوشید، و برخی از آن‌ها مانند لباس عروس طراحی شده‌اند تا به لباس ظاهری شیک ببخشند.

سلاح های توپی ساعت شنی

این گان به صورت جلیقه پوشیده می شود و با پاپیون از ناحیه کمر و شکم بسته می شود.

تفنگ ساعت شنی 6 غزنه

این تفنگ ها دارای شش پیچ هستند و شما تفنگ را به اندازه و مقدار دلخواه خود محکم می کنید. برخی از طرح های شلوار جین 6 جیب دارای یک لایه زیپ نیز هستند که از بیرون آمدن جیب ها از زیر لباس جلوگیری می کند.

ساعت شنی چسبناک

شلوار شیشه ای چسبی نسبت به سایر شلوارها کوتاهتر است و قسمت بیشتری از کمر را می پوشاند و مجهز به کش چسبی است.

چگونه سایز ساعت شنی مناسب را انتخاب کنیم؟

اولین چیزی که هنگام خرید شلوار جین باید به آن توجه کنید این است که اندازه مناسب را بررسی کنید تا شلوار جین مناسب خود را انتخاب کنید. برای این کار باید از چرخ خیاطی خود برای اندازه گیری باریک ترین قسمت کمر خود استفاده کنید. .

باریک‌ترین قسمت کمر چند سانتی‌متر بالاتر از ناف است، جایی که کمر شما یک هلال را تشکیل می‌دهد. هنگام اندازه گیری با نوار، آن را صاف و اندازه کنید و نوار را خیلی شل یا خیلی محکم نگیرید.

برای تعیین سایز صحیح، جدول سایز شلوار جین را ببینید. برای اندازه گیری شلوار جین دیگر، حدود 8 تا 10 سانتی متر از اندازه دور کمر خود کم کنید. به عنوان مثال، اگر دور کمر شما 85 است، باید سایز 75 را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از نماد ساعت شنی چیست؟

کاهش وزن

این امکان وجود دارد که در صورت ادامه مصرف جین وزن کم کنید اما کاملا موقتی است زیرا ناشی از از دست دادن مایعات از طریق تعریق است نه به دلیل کاهش چربی پس کاملا موقتی است. همچنین، هنگامی که بریس دارید، کمتر غذا می خورید زیرا شکم شما سفت می شود

توجه داشته باشید که استفاده از ساعت شنی برای کاهش وزن مفید نیست.

از دست دادن اشتها

در گذشته گفته می شد که مصرف جین باعث می شود سریعتر احساس سیری کنید و کمتر غذا بخورید، اما نخوردن راه اشتباهی برای کاهش وزن، کاهش وزن و حفظ سلامتی است. مواد معدنی و ویتامین هایی که باید هر روز مصرف شوند.

صفحه ساعت

پوشیدن شلوار جین می تواند فرم بالاتنه شما را تغییر دهد، اما برخی می گویند پوشیدن شلوار جین ساعت شنی هر روز به آرامی فرم بدن شما را برای همیشه تغییر می دهد و همچنین دور کمر شما نیز تغییر می کند.

خطرات و عوارض استفاده از ساعت شنی چیست؟

استفاده از تفنگ ظرفیت ریه های شما را بین 30 تا 60 درصد کاهش می دهد، همچنین انرژی شما را تخلیه می کند و اگر بیش از حد آن را فشار دهید، می توانید از هوش بروید!

علاوه بر این، استفاده مداوم از جین می تواند باعث احتباس مایعات یا التهاب در ریه ها شود و به مرور زمان باعث مشکلات تنفسی شود.

آسیب داخلی

هنگامی که بدن شما تحت استرس ژنتیکی است، اندام های داخلی مانند کلیه ها و کبد در موقعیت های غیر طبیعی قرار می گیرند. جابجایی اندام های داخلی بر جریان خون تأثیر منفی می گذارد و باعث تغییر در عملکرد اندام می شود. با گذشت زمان، این می تواند باعث آسیب دائمی به قسمت هایی از بدن شود و در نتیجه باعث کاهش قدرت عضلانی و شکستگی دنده ها شود.

مشکلات دستگاه گوارش

وقتی از تفنگ ساعت شنی استفاده می کنید، چربی و پوست را فشرده می کنید، اما به قسمت های داخلی بدن نیز فشار وارد می کنید و این بر قسمت هایی از دستگاه گوارش مانند مری، معده و روده تأثیر می گذارد. فشار بیش از حد باعث بازگشت اسید از معده به مری می شود و باعث سوزش سر دل می شود.

چه زمانی استفاده از ساعت شنی ایمن است؟

مد و استایل شلوار جین ساعت شنی را به عنوان لباس بپوشید، اما آن را خیلی تنگ نکنید. همچنین در مراسم هایی مانند مهمانی ها و عروسی ها آن را زیر لباس خود بپوشید.

آخرین کلمه

همانطور که در این مقاله Carmedio متوجه خواهید شد، ژن های ساعت شنی تاثیر دائمی بر لاغری یا اندام شما ندارند و اگر بیش از حد از این ژن ها استفاده کنید، می تواند برای سلامتی شما مشکلاتی ایجاد کند. بنابراین اگر از ژن ها برای کاهش وزن استفاده می کنید، بهتر است بدانید که سالم ترین و موثرترین راه کاهش وزن، رژیم غذایی سالم و ورزش است. همچنین، کم پوشیدن شلوار جین در مهمانی ها و عروسی ها مشکلی ندارد، به شرطی که آن ها را خیلی تنگ نکنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.