8 مزایا و مضرات "کرم پودر" برای پوست شما

۵۴۰ بازديد


پوست شما را نرم و یکدست می کند.

عوارض کم خوابی و بی حالی را برطرف می کند و پوست را شاداب می کند.

سیاهی زیر چشم را می توان با کرم پودر از بین برد.

برخی از کرم پودرها دارای خواص درمانی برای پوست شما هستند.

برخی دیگر از انواع کرم پودرها خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی دارند.

کانسیلر آرایش را زیبا و تمیز می کند.

کانتورینگ را می توان با استفاده از دو رنگ کرم پودر تیره و روشن انجام داد.

مضرات کرم پودر

اگر کرم پودر را از روی پوست خود پاک نکنید، منافذ پوست شما را مسدود می کند و در دراز مدت با مشکلاتی مانند آکنه و چین و چروک مواجه خواهید شد. بنابراین در پایان روز باید کرم پودر را با پاک کننده آرایش مناسب پاک کنید.

اگر فونداسیون شما نیازهای پوست شما را برآورده نکند، نه تنها یکدست و صاف به نظر نمی رسد، بلکه پوسته پوسته می شود یا روی صورت شما جاری می شود.

البته نگران نباشید! با دانستن روش های ارائه شده در ادامه این مقاله و معرفی با کیفیت ترین کرم پودر، دیگر هرگز کرم پودر اشتباهی را خریداری نخواهید کرد.

از کجا می توانیم کرم پودری بخریم که تمام مزایای ذکر شده در بالا را برای ما فراهم کند؟

کرم پودر تمام مزایای فوق را به شما می دهد، اما به شرطی که بتوانید کرم پودر مناسب پوست خود را خریداری کنید. در صورت انتخاب فونداسیون اشتباه، هر یک از مزایای فوق می تواند به معایب تبدیل شود. این ویژگی برای خرید سایر لوازم آرایشی مانند ریمل نیز اعمال می شود.

صفحه لوازم آرایشی ریحا جایی است که کار دشوار انتخاب کرم پودر برای شما آسان می شود. سایت ریحا دارای انواع کرم پودر و سایر لوازم آرایشی مانند خط چشم اورجینال می باشد، شما می توانید به راحتی کرم مورد نیاز خود را پیدا کرده و با خیال راحت سفارش دهید.

آیا خرید اینترنتی کرم فونداسیون ایده خوبی است؟

چرا که نه

خرید فونداسیون آنلاین از یک سایت معتبر که خدمات خوبی ارائه می دهد بسیار امن تر از خرید حضوری آن با هزاران مارک جعلی است. زیرا اکثر ما هر چقدر هم که تجربه داشته باشیم، نمی توانیم محصولات اصل را تشخیص دهیم. ریها با سالها تجربه در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی یک سایت معتبر و اثبات شده است که می توانیم به آن اعتماد کنیم و خرید آنلاین شما را به خاطره ای خوش تبدیل کنیم.

نحوه انتخاب کرم پودر برای محل توانبخشی

پس بیایید به اصل مطلب برویم و یاد بگیریم که چگونه پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنیم. در عرض چند دقیقه متوجه خواهید شد که انواع مختلفی از فونداسیون ها وجود دارند که نیازهای پوست شما را برآورده می کنند که نمی دانستید وجود دارند زیرا اطلاعات دقیقی وجود نداشت.

سایت ریها برای هر نوع پوست و هر نیاز پوستی چندین کرم پودر با قیمت و ویژگی های متفاوت ارائه می دهد. ما قصد داریم به شما کمک کنیم بهترین انتخاب و خرید کرم پودر را با ما تجربه کنید.

نحوه انتخاب کرم پودر با توجه به نوع پوست

پوست را بشویید و به مدت نیم ساعت از کرم زدن یا لمس پوست خودداری کنید. اگر بعد از این مدت پوست احساس سفت کرد، به این معنی است که خشک است. اگر بعد از نیم ساعت پوست شما براق به نظر می رسد و به خصوص بینی و پیشانی شما چرب است، پوست شما چرب است. اگر پیشانی و بینی شما براق است و در جای دیگری احساس کشیدگی می کنید، پوست مختلط دارید.

نحوه انتخاب کرم پودر بر اساس رنگ پوست

پس از شناخت نوع پوست خود، برای انتخاب کرم پودر مناسب باید رنگ پوست خود را نیز بشناسید.

رنگ پوست شما می تواند گرم، سرد یا خنثی باشد. در طول روز جلوی پنجره بایستید، عضلات دستانتان را تماشا کنید. اگر سبز یا زیتونی است، پوست گرمی دارید. اگر این رگ ها مایل به آبی و آبی هستند، پوست سردی دارید و اگر نمی توانید تشخیص دهید، ممکن است پوست شما خنثی باشد.

اکنون با دانستن نوع و رنگ پوست خود به راحتی می توانید کرم پودر مناسب را متناسب با نیاز خود انتخاب کرده و در سایت ریها سفارش دهید.

آیا می خواهید کرم پودر شما خواص درمانی داشته باشد و چربی پوستتان را متعادل کند؟ آیا آرایش مات را دوست دارید؟ آیا یک کرم پودر سبک برای استفاده روزانه می خواهید؟


مراجعه به سایت: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-استودیو-فیکس-مک-mac-studio-fix/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.