همه چیز درباره نسل جدید درب و پنجره پی وی سی هافمن

۶۰۹ بازديد


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه درب و پنجره یو پی وی سی محصولی پرکاربرد است. این نوع درب‌ها و پنجره‌ها با توجه به مزایایی که دارند، می‌توانند به عنوان مصالح ساختمانی مقرون‌به‌صرفه و وسایل سازگار با محیط‌زیست در نظر گرفته شوند که به کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف انرژی کمک می‌کنند. البته بسیار مهم است که محصولاتی که قرار است تهیه شوند دارای استانداردهای لازم باشند.

در واقع، مزایای ذکر شده قبلی ممکن است بسته به برند و سازنده محصول متفاوت باشد. در میان تولیدکنندگان درب و پنجره upvc، هافمن با پشتوانه 15 سال کار و تلاش مستمر در این زمینه توانسته است محصولات مناسبی را به بازار عرضه کند. کیفیت درب و پنجره UPVC، گارانتی محصولات و خدمات پیش و پس از فروش ارائه شده توسط گروه هافمن از استاندارد بالایی برخوردار است.

یکی از ویژگی های مجموعه هافمن حضور در این مجموعه از آزمایشگاه های مجهز و مدرن است. به لطف تخصص کارشناسان و تجهیزات موجود، محصول نهایی این برند از کیفیت خاص و خوبی برخوردار است. درب و پنجره های پلاستیکی هافمن به لطف مزایا و ارزش افزوده ای که دارد می تواند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و نیاز مشتری به درب و پنجره پلاستیکی مرغوب را برطرف کند.


درب و پنجره یو پی وی سی چیست؟

Upvc مورد استفاده برای این نوع پنجره، پی وی سی سفت و سختی است که انعطاف پذیری خود را از دست داده و با کمک مواد و ابزارهای مختلف به ساختاری ثابت و غیرقابل تغییر رسیده است. UPVC بر پایه نفت خام ساخته شده و افزودن مواد مختلف در ترکیب آن، استحکام محصول نهایی را افزایش می دهد.


آیا درب و پنجره های یو پی وی سی ضد آب هستند؟

یکی از نکات جالب درب و پنجره های UPVC مقاومت آنها در برابر آب و رطوبت است. امروزه یکی از دغدغه های اصلی ما حفاظت از درب و پنجره ها در برابر باران و رطوبت است.

پروفیل هافمن Upvc کاملا در برابر رطوبت مقاوم است این مقاومت باعث می شود تا بتوان از این محصول در مکان ها، شهرها و مناطق مختلف با آب و هوای مختلف استفاده کرد و نگران زنگ زدگی و خوردگی در و پنجره نباشید.

از طرفی در و پنجره های یو پی وی سی هافمن در برابر نور خورشید کاملا مقاوم بوده و بدون تغییر شکل، رنگ و ... ظاهر خوبی را برای سال ها حفظ می کند. این مزیت استفاده از درب و پنجره UPVC را در جنوب و شمال شرق و غرب کشور تسهیل می کند.

علاوه بر این، درب و پنجره های UPVC در برابر رطوبت یا گرما مقاوم بوده و از ورود گرما، آب باران، صدا و گرد و غبار به محیط داخلی جلوگیری می کند. انواع درب و پنجره دوجداره و سه جداره UPVC می توانند این نیاز را برآورده کرده و عملکرد خوبی داشته باشند.


درب و پنجره UPVC مقاوم در برابر آتش و سرقت

شاید جالب باشد بدانید که در و پنجره در محل کار و خانه شما از رایج ترین راه هایی است که می تواند سارقان را به محیط زیست تسهیل کند. در و پنجره های ناپایدار و ایمن از جمله نگرانی های رایج هستند. اما درب و پنجره هافمن را می توان به درب و پنجره های مقاوم در برابر ضربه تبدیل کرد، زیرا شیشه های محکم و بادوام، یراق آلات با کیفیتی که در ساخت درب و پنجره ها استفاده می شود و قابلیت ساخت شیشه چندین برابر بیشتر از حد معمول است.

از طرفی پروفیل UPVC در ساختار خود حاوی موادی است که در هنگام آتش سوزی گازها را آزاد می کند و تا حدودی به کنترل حریق در محوطه در و پنجره کمک می کند. در واقع سازه های upvc به گونه ای طراحی شده اند که قابل اشتعال بوده و از گسترش آتش جلوگیری می کنند.


در و پنجره UPVC هافمن چگونه به سلامت انسان کمک می کند؟

یکی از دغدغه های انسان امروزی سلامت جسم و روان اوست. از جمله عواملی که می تواند بر سلامت انسان تأثیر جدی بگذارد، هوای آلوده، ذرات گرد و غبار و مواردی از این دست است. به خصوص اگر محل کار و زندگی شما در مناطق و شهرهای آلوده باشد، این دغدغه بیشتر متوجه شما خواهد شد.

یکی از راه‌های محافظت از سلامتی، جلوگیری از ورود آلاینده‌ها است. پنجره های upvc به دلیل درزگیری قوی و ساختار خاص خود این کار را به خوبی انجام می دهند. ساخت upvc نیز به این آلودگی ها واکنش نشان نمی دهد و آسیبی نمی بیند.

از طرفی پنجره های UPVC دو جداره و سه جداره از ورود صدا به محیط جلوگیری کرده و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. پنجره های UPVC قابلیت تقویت سازه ای را دارند تا وزن پنجره سه جداره با سه لایه شیشه ضخیم را تحمل کنند.

در و پنجره های باکیفیت باید از یک سو زیبا و از سوی دیگر مقرون به صرفه و بادوام باشند. هنگام انتخاب محصولی که کار می کند، نکات و جزئیاتی وجود دارد که دانستن این نکات به شما کمک می کند تا انتخاب درستی داشته باشید و از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کنید. مشاوران هافمن این اطلاعات را به صورت رایگان ارائه می دهند و امکان مشاوره و بررسی رایگان همیشه در اختیار شماست.

مطالعه مقاله کامل: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-هافمن-در-کرج/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.