بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

۷۸۴ بازديد

دبی معروف به عروس خاورمیانه یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر دستخوش تغییرات بزرگی شده است. با این تغییرات، دبی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. به دبی سفر کنید تا سازه های بی نظیری را ببینید که مانند برج خلیفه، سواحل خیره کننده و صحراهای بکر وجود ندارد. اما نکاتی وجود دارد که قبل از سفر به دبی باید به آنها توجه داشته باشید که در اینجا مهمترین نکاتی که باید به آنها توجه کنید را به طور کامل توضیح می دهیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید. این شهر زیر سطح زمین است و میزان بارندگی آن بسیار کم است. در نتیجه هوای این شهر معمولا آفتابی و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردتر و کوهستانی زندگی می کنند ترسناک است و گرمای زیاد باعث تعریق می شود. بنابراین در فصل بهار و تابستان هوا بسیار گرم و آزاردهنده است و میانگین دمای این شهر حدود 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه و از نوامبر تا پایان فوریه است. در این ماه ها دمای هوا از 20 تا 27 درجه متغیر است، حتی می توانید در سواحل آبی زیبای دبی شنا کنید و از کویر اطراف لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی توجه به مدت زمان پرواز است. پرواز مستقیم تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. یکی از مهم ترین کارهایی که قبل از سفر به دبی باید انجام دهید، رزرو سوئیت در یکی از این هتل ها است. این شهر مدرن خانه تعدادی از بهترین هتل های جهان برای پذیرایی از مسافران است. در ادامه تعدادی از این هتل های مجلل این شهر را معرفی می کنیم.


هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های بی نظیر با غذاهای بین المللی می باشد. علاوه بر این، این هتل دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید، مرکز شهر دبی و ... می باشد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات


هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است که مرکز خرید وافی دبی نزدیک به این هتل و 15 دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد. سونا در هتل رافلز; جکوزی استخر در فضای باز؛ منوی ویژه؛ خدمات نگهداری از کودک؛ امکاناتی مانند سرویس اتاق VIP وجود دارد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید


اون هتل دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق است که هر اتاق دارای منظره ای عالی از شهر است. هتل تاج دارای رستوران های متنوعی است که انواع غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی را سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه

هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا ویو چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره مدرن دبی است که از 225 اتاق تشکیل شده است و در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین از دبی مال و برج خلیفه و 30 دقیقه تا ساحل دبی واقع شده است. . علاوه بر این امکانات ارائه شده توسط این هتل به شما این امکان را می دهد که خاطره ای زیبا از سفر خود به دبی داشته باشید.

Aterese: دبی، Yachting le Golf Club


مینا سالم مهمانناس

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل از 292 اتاق با منظره دریا و خلیج تشکیل شده است. چشم انداز دریا و آب در مجاورت کویر شهر دبی تضاد جالب و منحصربفردی ایجاد کرده است، هتل مینا السلام اتاق های ویژه معلولان و سالمندان نیز دارد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


آخرین کلمه

در این مقاله سعی شده تا قبل از سفر به دبی راهنمای کامل و جامعی برای یک سفر فراموش نشدنی در اختیار شما قرار دهیم. در صورت نیاز به خودرو در دبی می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت معروف و محبوب رنت سعادت استفاده کنید. به یاد داشته باشید، استفاده از اجاره ماشین در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.